wtorek, 9 kwietnia 2013

Wooho!

 Cześć i czołem. Długo nic nie pisałam i trochę głupio mi się zrobiło, że tak po prostu zostawiłam bloga, nic o tym nie pisząc. Ale jest to spowodowane zmianami. Ogromnymi zmianami.
Zmianami w moich zainteresowaniach - do kynologii doszła również Japonia i kultura tego kraju oraz mangi, i anime.
Zmianami w guście muzycznym - rock made in Japan ^^. Czyli j-rock. Nowa miłość: basista zespołu The GazettE. No i na poważne zaczęłam przygodę z pseudo-literaturą, tym razem na całkiem nowym koncie, moim jednym, z którego korzystam i będę korzystać. Także najprawdopodobniej blog zostaje zawieszony. A raczej: blog zostaje pseudo-zawieszony z racji, iż od czasu do czasu może zaloguję się na to konto i wstawię coś z Łaciatym.
A teraz:
Nowy blog.
Twitter.
Ask.
GG: 41207108
A tu adminuję:
A mój monż gra w the GazettE.
Spłoń w ogniu piekielnym.
Stand up! Gazetto is here.

1 komentarz:

  1. W takim razie nie pozostaje nam nic jak tylko czekać na kolejne notki ;)

    OdpowiedzUsuń