sobota, 4 lutego 2012

Połączone.

Witajcie!
Znów jestem chora więc na razie nie będzie zdjęć Odiego.
Chyba, że poczuję się lepiej i pobiegam za nim z aparatem po domu. :)
Zrobiłam połączenie dwóch zdjęć, dwóch facetów za którymi 'szaleję', jednak proszę, abyście nie zrozumieli tego w sposób, że zakochałam się z Pezecie, ponieważ do takiego stanu nie dojdzie. 
Zakochana jestem prędzej w Jego twórczości (muzyce), Jego samego szanuję pod każdym względem.
Pomysł na takie połączenie dała mi Nombre Largo. i serdecznie zapraszam na Jej bloga.
A teraz to ''arcydzieło''
Jak to ujęła Majka ''Słiit focie i słit faceci *-*''. :]

Wraz z Odim serdecznie pozdrawiamy Maję i Fida. :)

3 komentarze:

  1. Aaa, jak on Bosko wygląda w tych łatach, a drugi w bluziee <3 Kochane te nasze facety :D
    Dzięki za polecenie bloga :)
    Pozdroo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma porównania Odiego do tego jak mu tam w zielonej bluzie z przeceny . xDD

    Pozdrawiamy .
    Ola & Mela.

    OdpowiedzUsuń