poniedziałek, 24 października 2011

Idzie zima...

Chociaż to dopiero końcówka października, powterze już jest mroźne. :/ Takie warunki nie ułatwiają Nam normalych treningów Agility. Chcę Was zaprosić na Naszego Photobloga: Nasz Photoblog.  :) Oraz dołączam zdjęcia:
To zdjęcia akurat zostało wykonane przedwczoraj.Zakaz kopiowania!
Zakaz kopiowania!
Zakaz kopiowania!
No przy ostatnim zdjęciu Odi był już trochę poirytowany, ponieważ chciał dostać w końcu upragnionego smakołyka a ja jeszcze męczyłam go robieniem zdjęć.

4 komentarze:

  1. Masz rację zimno brrr.Druga fotka jest super ;)Dawałaś mu jakąś komendę czy tak sam z siebie zrobił ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimno jak nie wiem co:/
    Jak idę rano na autobus to mam wrażenie że uszy, nos, policzki i palce mi zaraz odpadną.
    Na szczęście u nas nie jest tak bardzo zimno po południo, po powrocie ze szkoły jest dość ciepło by móc szaleć z psem.
    I mam nadzieję, że do końca października jak i w listopadzie będzie tak bo właśnie nakręciliśmy się na agility:D
    A wam życzę samych sukcesów:)

    Ps. śliczne zdjęcia i śliczny pies:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. U mnie również powietrze jest bardzo chłodne:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest starsznie zimno:/Czasami mam wrażenie że się rozpadam z zimna.
    No to życzę samych sukcesów w agility;)
    Ładne zdjęcia,pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń